♥●•٠·˙سایت تفریحی ♥●•٠
طنز . عکس . خبر و کلی مطالب جالب

هشت ترفند مفید در اینترنت

 
                                                           
اگر از افرادی هستید که وب گردی کار اساسی شماست و شب و روز در حال سر زدن به سایت های مختلف هستید توصیه ما این است که تمام این مقاله را حفظ کنید و یاد بگیرید زیرا بسیار بسیار برای شما کارامد است.

این ترفند ها در واقع راه های میانبر برای دست یافتن به محتویات سایت هاست و به بهبود تلاش شما برای دستیابی به محتویات سایت ها کمک می کند.

ترفند اول:
اگر وارد سایتی شده اید که تمایل شدیدی به دیدن عکس های آن دارید اما نمی توانید عکس را ببینید یا به عبارت دیگر عکس مورد نظر به صورت مربعی که در آن ضربدر قرمزی قرار گرفته مشاهده می شود.برای این کار اغلب راست کلیک کرده و گزینه show picرا کلیک میکنند که ۹۰درصد بی فایده است اما راه حل جالب آن:

بر روی آیکون عکس راست کلیک کنید و بعد propertiesرا انتخاب کنید. در این کادر محاوره ای مشاهده شده کافی است آدرس جلوی URLرا در قسمت adressصفحه جستجو گر های خود بنویسید و دکمه enterرا بفشارید.

در این صورت عکس قابل مشاهده است. اما اگر قابل مشاهده نبود دیگر نمی شود کاری کرد چون صد در صد لینک عکس دارای مشکل شده است.

ترفند دوم:
اگر وارد یک سایت شلوغ شدید که شاید دقایق زیادی طول بکشد تا صفحه اصلی آن loadشود و تنها چند مربع و….در اطراف سایت مشاهده میکنید و شدیدا میخواهید مطالب سایت و موضوعات آن را ببینید و بخوانید فورا به اطراف سایت نگاه کنید و به دنبال کلمه Site Mapبگردید. در صورتی که این عبارت را پیدا کردید با باز کردن آن می توانید لیستی از لینک ها و موضوعات سایت را مشاهده کنید اما اگر همچین دکمه ای نیافتید…..صبر کنید تا صفحه کاملا loadشود.(به همین سادگی!!)

ترفند سوم:
وقتی می خواهید بدانید آیا کلمه مورد نظر شما در سایت وجود دارد یا نه ؟ و سایت امکان جستجوی کلمه و… را برای کاربران خود تدارک ندیده تنها کاری که می توانید کنید این است که:

در مرورگر Internet Explorerخود از نوار منو گزینه viewرا انتخاب کنید و سپس findرا انتخاب کنید. در صفحه باز شده عبارت مورد نظر را تایپ و findرا کلیک کنید. با انجام این کار به راحتی کلمه مورد نظر در صفحه های لایت شده و برای شما قابل رؤیت می باشد حال اگه پشت سر هم FINDرا بزنید قطعا در صورت وجود کلمه های دیگر در ادامه آن ها هم های لایت می شوند.

ترفند چهارم:
میخواهیم ببینیم که آیا کلمه مورد نظر اصلا در کل سایت مورد نظر وجود دارد یا نه؟

برای این کار از دو جستجوگر GOOGLEو Alta Vistaبرای ترفند استفاده می کنیم:

برای google:

مثلا می خواهیم بدانیم در یک سایت کسی به نام Zahraمطلبی نوشته یا نه؟ یا اصلا این کلمه در سایت وجود دارد یا نه؟:

در قسمت جستجوگر گوگل نام سایت و نام مورد جستجو را با یک فاصله به صورت زیر تایپ کرده:

zahra www.example. comو در نهایت دکمه enterرا می فشاریم حال جستجو گر تمامی صفحاتی از سایت مورد نظر که در آن این کلمه وجود دارد را نشان می دهد.

برای جستجو گر Alta Vistaدر جعبه جستجو همانند گوگل عمل ی کنید با این تفاوت که به جای فاصله از علامت + استفاده می کنید:

به این فرم: +zahra www.example. com

نهایتا دکمه enterرا بزنید و نتایج را مشاهده کنید.

ترفند پنجم:
گاهی اوقات طراحان سایت ها برای سایت ها انیمیشن ها و…را طراحی می کنند(به این صفحه introمی گویند) که برای ورود به سایت باید حتما از آن عبور کنید اگر حوصله ندارید تا انتهای loadشدن این صفحه منتظر بمانید فورا در صفحه به دنبال کلمه skipintroبگردید و در صورت یافتن آن را کلیک کنید تا از این صفحه به صفحه اول بروید اگر نبود مجبورید یک بار هم که شده این مبارک صفحه را تحمل کنید و بلافاصله وقتی به صفحه اول سایت برخوردید آدرس آن را یاد داشت کرده و برای بار های بعد از طریق تایپ آدرس در قسمت adressسایت بلافاصله بدون تحمل introوارد صفحه اول شوید.

ترفند ششم:
گاهی به سایت هایی بر می خوریم که مقالات آنها در بیش از یک صفحه قرار گرفته (گاهی حتی با وجود اینکه مقالات کمحجم اند و طولانی نیستند به اینچنین مواردی برای مقالات رو برو می شویم) که خواندن و پرینت گرفتن آنها مشکل است (طراحان سایت این کار را فقط برای این انجام می دهند که بتوانند تبلیغات سایت را بالاتر ببرند و خواننده مجبور باشد تمام تبلیغات را مشاهده کند.)

راه حل این مشکل:

در صورت وجود چنین مقالاتی ابتدا به ابتدا و انتهای لیست مقالات بروید و کلمه printer friendlyرا پیدا کنید (این عبارت یا در اول لیست مقالات چنین سایتهایی قرار می گیرد یا در انتهای آن) با کلیک بر این دکمه تمام مقاله در یک صفحه ظاهر می شود و شما به راحتی می توانید هم از آن پرینت بگیرید و هم می توانید آن را ذخیره کنید.

ترفند هفتم:
گاهی در ابتدای ورود به سایت ها از شما ایمیل میخواهند برای اینکه در آینده تبلیغات خود را به ایمیل شما ارسال کنند برای رهایی از چنگال این تبلیغات و دست یافتن به محتوای سایت کافیست که یک ایمیل نامعتبر مثل salam@byebye. comرا به جای آدرس ایمیل خود به آنها بدهید. بسیاری از سایت ها قابلیت تشخیص آدرس ایمیل معتبر از غیرمعتبر را ندارند.

ترفند هشتم:
وقتی رنگ نوشته های سایت مطابق میل شما نیست یا متن سایت خوانا نیست کار های زیر را انجام دهید:

به viewبروید:

به گزینه Internet Optionبروید.

در صفحه ای که بازمی شود بر روی دکمه colorدر انتهای صفحه مراجعه کنید.

و از کنار عبارت use windows colorتیک را بردارید و سپس رنگ نوشته های textنوشته ها و پس زمینه backgroundرا مطابق میل خود تغییر دهید با این کار رنگ نوشته و پس زمینه مطابق میل شما تغییر میکند



تاریخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:هشت ترفند مفید در اینترنت,
ارسال توسط حسین

سلام وظیفه خودم دونستم که این مساله رو به همه شما ها بگم که وقتی شما هم مثل من به این مشکل برخوردید بتونید سریع حلش کنید 

امروز صبح وقتی خواستم وارد وبلاگم بشم ادرس وبم سریع منتقل شد به یه وبلاگ دیگه که اونم توضیح میدم که چه وبلاگی بود بخاطر همین همه کدهای جاوا که داشتم و پاک کردم و قالبمو عوض کردم اما مشکل از اینا نبود بالاخره بعد از اینکه کلی تنظیماتمو به هم ریختم متئجه شدم که یه لینک جدید به وبلاگم اضافه شده این متقلب یه لینکی رو به وبلاگ اضافه میکنه و یه اسم عجیب و غریب رو لینک میزاره این لینک باعث میشه مخاطبین وبلاگ به ادرس مورد نظرش ارسال بشن و تنها راه حل اینه که اون لینک رو از وبلاگ حذف کنین اگه نتونستین تو نظرات بگین تا بیشتر توضیح بدم

 

اما وبلاگ این جناب متقلب هم باز موضوعش متقلبانه بود به این صورت که مثلا شارز 2 تومنی ایرانسل به 5 تو منی تبدیل بشه و هر کسی که ایرانسل استفاده کرده باشه سریع متوجه میشه که این کد واسه ارسال اعتبار به فلان شماره هس این کد رو گذاشته که شاید یه بنده خدایی که اشنایی چندانی نداره گرفتار این دام بشه شارزش 5 تومنی نشه که هیچ اون 2 تومن هم از دستش بره

اینم از ادرس وبلاگ جناب متقلب (یه چند تا دیگه هم مثل این داره) که خودتون یه نگا بندازین سریع متوجه مساله میشین irirancell.loxblog.com

 

اگه سوالی داشتین تو نظرات درج کنین




تاریخ: سه شنبه 6 فروردين 1387برچسب:تبدیل شارز 2 تومنی به 5 تومنی دروغه,
ارسال توسط حسین

ایسنا، تقریبا میلیون‌ها نفر از مردم مدت زیادی گوشی موبایل و دیگر لوازم خود را در حالت شارژ نگه می‌دارند و بیش از حد آن را شارژ می‌کنند.

به طور مثال، برخی عادت دارند که گوشی خود را شب‌ها قبل از خواب به شارژر متصل کرده و صبح که از خواب بیدار می‌شوند و لازمش دارند، آن را از شارژر جدا می‌کنند. متاسفانه این گونه افراد بیشتر از آنچه که فکرش را بکنند ناخواسته و ندانسته متحمل هزینه شده‌اند.

چندی پیش یکی از وب‌سایت‌های خارجی آمار جالبی درباره عادت‌های کاربران انگلیسی در شارژ کردن و هزینه‌هایی که آن‌ها روزانه بابت آن متقبل می‌شوند ارائه کرده بود. این مطلب فقط در مورد انگلیسی‌ها صدق نمی‌کند. همه مردم جهان به نوعی در دور ریختن پول خود به این شیوه مقصر هستند:

- انگلیسی‌ها با جدا نکردن گوشی از شارژر بعد از تمام شدن شارژ، سالانه ۶۰ پوند هزینه برق به ازای هر خانه هدر می‌دهند که وقتی این رقم در کل کشور اعمال می‌شود، مساوی می‌شود با هدر رفتن ۱۳۴ میلیون پوند!

- شارژ کردن بیش از حد گوشی ممکن است آسیب بیشتری به آن بزند زیرا چرخه حیات باتری را کاهش می‌دهد و نمی‌گذارد مردم در هزینه برق خود صرفه‌جویی کنند.

- بیشترین دستگاه‌هایی که بیش از حد شارژ می‌شوند، لپ‌تاپ‌ها (۴۳ درصد) و تلفن‌های همراه (۴۱ درصد) هستند.

- در مجموع، مدت شارژ شدن تلفن‌های همراه دو ساعت طول می‌کشد، اما بیشتر مردم آنها را در تمام طول شب به شارژ متصل نگه می‌دارند.

با استفاده از این هشدار، شما می‌توانید هر روز در هزینه خود صرفه‌جویی کنید. در سال ۲۰۰۸ کارخانه‌های سازنده تلفن همراه استفاده از رتبه‌بندی انرژی در گوشی‌های موبایل را شروع کردند.

این رتبه‌بندی بر اساس مصرف انرژی شارژر در حالت No-Load یا عدم بارگذاری بود. (یعنی مقدار انرژی که شارژر هنگامی که متصل به پریز رها می‌شود، پس از شارژ کامل مورد استفاده قرار می‌دهد). این رتبه‌‎بندی در برچسبی که روی بسته‌بندی محصولات قرار دارد نمایش داده می‌شود.

روابط عمومی نوکیا اعلام کرد که این شرکت طی دهه اخیر میزان مصرف انرژی در حالت عدم بارگذاری را تا ۸۰ درصد کاهش داده است و شارژرهای جدید بیش از ۹۵ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کنند. حتی کیت شارژر دوچرخه نوکیا نیز به دوچرخه‌سواران کمک می‌کند تا هر چه اقتصادی‌تر گوشی خود را با استفاده از انرژی جنبشی شارژ کنند. پس بهتر است همه مردم برای کاهش هزینه، عادت‌های بد شارژ کردن را کنار بگذارند.




تاریخ: شنبه 3 فروردين 1392برچسب:گوشی خود را چگونه شارژ کنیم,
ارسال توسط حسین

عجیب ترین ساعتهای زنگدار دنیا !!!...

 
یک
سایت  اینترنتی به معرفی عجیب ترین و نوآورانه ترین ساعتهایی زنگدار
پرداخته است  که می توانند به روشهایی مختلفی خواب صبح را از چشمها
بزدایند.



به گزارش خبرگزاری مهر، بیدار شدن
پس از یک خواب شیرین  شبانه برای رفتن به محل کار یکی از دشوارترین
فرایندهای روزانه است. به  همین منظور سایت کاتاوب به معرفی عجیب ترین و
نوآورانه ترین ساعتهایی  پرداخته است که بی تردید تمام تلاش خود را برای
بیدار کردن کاربر به کار  خواهند گرفت.

1- ساعت لگو- مانند، این ساعت که
شبیه یک قطعه لگوی  نارنجی رنگ است برای کسانی مناسب است که در عمق وجود
خود هرگز خیال بزرگ  شدن ندارند و همواره به اسباب بازی خانه سازی لگو
علاقمند باقی خواهند  ماند. این ساعت زنگدار مجهز به یک رادیو اف. ام/ ای.
ام، کنترل کننده صدا،  کلید تنظیم و چراغ نمایشگر است. ابعاد این ساعت 2/24
در 60/16 در 12  سانتیمتر بوده و به قیمت 30 یورو عرضه می شود.

 

 

 

 عجیب ترین ساعتهای زنگدار

 

 

2- این ساعت برای کسانی که همیشه
چند دستگاه که با "یو.  اس. بی" شارژ می شوند دارند مناسب است. این ساعت
زنگدار با 7 پورت "یو. اس.  بی" (4 پورت جلو و 3 پورت عقب) نه تنها می
تواند کاربر را از خواب بیدار  کند بلکه می تواند دستگاههای دیگر را هم
شارژ کند. این ساعت مجهز به تقویم و  دماسنج است و 30 یورو قیمت دارد.

 

 

 

 

3- این ساعت هنوز به بازار عرضه
نشده و در حال حاضر تنها  نمونه آزمایشی آن وجود دارد. این ساعت طراحی شده
تا نگذارد کاربر هنگام  کار با رایانه به خواب برود. این ساعت که شبیه به
بالش قابل سفت شدن است به  شما اجازه می دهد زمانی که واقعا از کار خسته
هستید یک خواب کوتاه مدت  بکنید. به محض اینکه زمان بیدارباش فرا رسید بالش
سفت می شود و از طریق  کابلی که به رایانه متصل است لیست موسیقی
(playlist) رایانه را فعال می کند  و خواب را از چشمان شما می زداید.

 

 

 

 

4- این ساعت موشکی کمی مهاجم به
نظر می رسد اما بسیار  سرگرم کننده است. این ساعت همراه با زنگ زدن، تعدادی
موشک را به نقاط مختلف  اتاق پرتاب می کند و شما برای اینکه بتوانید زنگ
آن را خاموش کنید مجبورید  بیدار شوید و به دنبال موشکها بگردید و آنها را
در جای خود بگذارید.

 

 

 

 

5- گان و’ کلاک! یا ساعت اسلحه
ای ساخت ژاپن برای بیدار  کردن به شما اجازه می دهد شلیک کنید. این ساعت دو
حالت "عادی و شدید" را  برای بیدار کردن ارائه می کند. در حالت اول، یک
زنگ نرمال دارد و به شما  اجازه می دهد که تنها یکبار برای خاموش کردن آن
شلیک کنید اما در حالت دوم  برای خاموش کردن زنگ به پنج بار شلیک نیاز است.

 




تاریخ: دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:عجیب ترین ساعتهای زنگدار دنیا !!!,,,,
ارسال توسط حسین

ارسال sms به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند

ابتدا به این نکات دقت کنید:

این ترفند تنها روی گوشی هایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند. گوشی هایی که این قابلیت رو دارند اکثرأ سونی اریکسون هستند همانند W800 , W810 , W550 ,K750 , K700 , S700 و ... .

برای استفاده از این ترفند باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند. پس پیش از هرکاری این موضوع رو یقین پیدا کنید.

اکنون همانند دستورالعمل زیر مراحل را طی کنید ، تنها ممکن است بسته به تنوع گوشی شما مقداری تغییرات وجود داشته باشد:

ابتدا از منوی اصلی وارد قسمت Messaging شوید. سپس به قسمت Settings رفته و به بخش Text Messaging وارد شوید. در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردی که میخواهید SMS را برایش ارسال کنید را وارد کرده و Add کنیم.

حالا به عقب بازگردید ، پس از وارد شده مجدد به بخش Messaging ، قسمت Write New را انتخاب کنید. Text Message را انتخاب کنید ، متن مورد نظر را تایپ نمایید و Continue را انتخاب کنید. اکنون گزینه اول یعنی Enter Email Address را انتخاب کرده و ایمیل info@site.com را وارد نمایید. در پایان پیام را ارسال کنید.

توجه داشته باشید این مخصوص گوشی سونی اریکسون است




ارسال توسط حسین

پیدا کردن شماره تلفن خود با ماشین حساب!

ابتدا یك ماشین حساب آماده كنید تا با هم پیش بریم.ماشین حساب موبایل هم میشه.

 

۱.هفت رقم شماره ی تلفن خودتونو در نظربگیرید.

 

۲.حالا سه رقم اول اونو وارد ماشین حساب كنید.یعنی اگر تلفن شما ۱۲۳۴۵۶۷ باشد ۱۲۳ تو ماشین حساب وارد كنید.

 

۳.حالا این سه رقم را در ۸۰ ضرب كنید و حاصل رو با ۱ جمع كنید.

 

۴.عدد به دست اومده رو در ۲۵۰ ضرب كنید.

 

۵.حالا چهار رقم پایانی تلفن خود رو با عدد به دست اومده جمع كنید. یك بار دیگر چهار رقم پایانی شماره ی خودتون رو با اون جمع كنید.

 

۶.عدد ۲۵۰ رو از حاصل به دست اومده كم كنید.

 

۷.حالا حاصل رو تقسیم بر ۲ كنید.




تاریخ: پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:پیدا کردن شماره تلفن خود با ماشین حساب!,
ارسال توسط حسین

ad91144a5ec737b8c2fe8fefb56e9399 کد پیشواز آهنگ های علی عبدالمالکی تابستان 91

 

٣٣١۴٢٨٨
آروم آروم

٣٣١۴٢٨٧
آه منه

٣٣١۴٢٩٠
حرف نزن

٣٣١۴٢٨٩
دلکم

٣٣١۴٢٩۵
زود
رفتی

٣٣١۴٢٩٣
مسافر

٣٣١۴٢٩١
هی تو

٣٣١۴٢٩٢
هی تو
قطعه ۲

٣٣١۴٢٩۴
یه دل شکستم

 



تاریخ: یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:کد پیشواز آهنگ های علی عبدالمالکی,
ارسال توسط حسین

کد جستجوگر گوگل برای وبلاگ

 

با این کد بیننده وبلاگ شما میتونه مطلبی که مورد نظرشه رو تو وبلاگتون جستجو کنه

Google

 

کد در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 19 اسفند 1386برچسب:کد جستجوگر گوگل برای وبلاگ,
ارسال توسط حسین

ورزش چشمی برای کاربران کامپیوتر

 

پس از ساعت ها خیره شدن به صفحه رایانه روی صندلی بنشینید و به اتاقی که در آن هستید نگاه کنید و به طرح کلی هر چیز موجود در اتاق به دقت بنگرید. به عنوان مثال ابتدا به تلویزیون، سپس پنجره و... بنگرید. هدف از این کار حرکت مداوم و آهسته چشم است.

به گزارش جهان به نقل از تعامل، خیره شدن به صفحه مانیتور روی چشم ها فشار وارد می کند. کافی نبودن نور، کار طولانی مدت با رایانه، پلک نزدن و... باعث خستگی چشم می شود. امروزه میلیون ها نفر دچار خستگی مفرط چشم بر اثر استفاده از رایانه می شوند. خستگی چشم نه تنها باعث افت کار و افزایش اشتباهات فرد می شود بلکه درمواردی سردرد را نیز به همراه دارد. از آن جا که کنار گذاشتن رایانه ناممکن است انجام ورزش های چشمی مفیدی توصیه می شود تا این فشار کاهش یابد.

ورزش با کف دست: ابتدا درست و راحت بنشینید کف دست ها را به هم بمالید تا حرارت ایجاد شود. سپس دست چپرا روی چشم چپ و دست راست را روی چشم راست قرار دهید. بگذارید حرارت ایجاد شده چشم ها را گرم کند.

پلک زدن: پلک نزدن منظم یکی از عوامل مهم در ایجاد خستگی چشم است و باعث خشکی و خارش چشم می شود. باید خود را عادت دهید تا هنگام کار با رایانه هر ثانیه پلک بزنید.

چرخاندن حدقه چشم: این حرکت برای افرادی که ساعت ها جلوی صفحه رایانه می نشینند موثر است. برای انجام دادن این ورزش، چشم ها را ببندید و به صورت چرخشی حرکت دهید.

تمرین چشمی: پس از ساعت ها خیره شدن به صفحه رایانه روی صندلی بنشینید و به اتاقی که در آن هستید نگاه کنید و به طرح کلی هر چیز موجود در اتاق به دقت بنگرید. به عنوان مثال ابتدا به تلویزیون، سپس پنجره و...
بنگرید. هدف از این کار حرکت مداوم و آهسته چشم است.

تمرکز: استراحت بصری به خود بدهید و هر از گاهی روی شیء دیگری تمرکز کنید. لازم است نگاهتان را از روی صفحه رایانه بردارید و برای ثانیه یا دقیقه ای به چیز دیگری خیره شوید.

استراحت چشم: برای شروع در حالی که نشسته اید چشم ها را ببندید و تا حد امکان به بالا نگاه کنید برای لحظه ای چشمتان را در همان وضعیت نگه دارید سپس به پایین نگاه کنید. این کار را چند بار تکرار کنید. سپس چشم ها را باز کنید و به همه جا نگاهی بیندازید. چشم ها را دوباره ببندید و در حالی که پلکتان بسته است، چشم ها را به سمت راست و چپ حرکت دهید. این کار را چند بار تکرار کنید.




تاریخ: جمعه 18 اسفند 1391برچسب:ورزش چشمی برای کاربران کامپیوتر,
ارسال توسط حسین
باورتون نمیشه ولی حدس بزنید !!
باورتون نمیشه ولی حدس بزنید !! + عکس - www.taknaz.ir title=
اگر تونستی حدس بزنی این چیه؟

.

.

.

.

.
.

یه راهنمایی: این عکس در سال ۱۹۵۶ گرفته شده.

حالا می تونی حدس بزنی؟

نه؟

یه کمی فکر کن بابا

.

.

.

بگم؟

اگه نتونستی جوابو پیدا کنی برو ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین

تقویم سال ۹۲ (هجری شمسی، هجری قمری و میلادی) رو به همراه مناسبت ها و تعطیلات رسمی تقویم ۹۲ به صورت پی دی اف PDF برای دانلود آماده کردیم.این تقویم قابل استفاده در کامپیوتر، لپ تاپ و بعضی از گوشی های موبایل می باشد. شما هم اکنون می توانید تقویم ۹۲ – تقویم سال ۹۲ را به صورت رایگان دریافت نمایید.
لحظه تحویل سال ۹۲
سال ۹۲ سال مار


ساعت ۱۴ و ۳۱ دقیقه و ۵۶ ثانیه روز چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ هجری شمسی
مطابق ۸ جمادی الاولی ۱۴۳۴ هجری قمری و ۲۰ مارس ۲۰۱۳ میلادی

 

 

 

  دانلود تقویم سال 92 (سال مار) در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:دانلود تقویم سال ۱۳۹۲,
ارسال توسط حسین

کدهای مخفی گوشی های نوکیا 
#06#*
سریال نامبر گوشی رو نشان میده

 

#92702689#*
سریال نامبر گوشی ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش و تاریخ آخرین تعمیرات ( 0000 به معنای نداشتن تعمیر قبلی) رو نشون میده. برای خروج از این صفحه باید گوشی رو خاموش و دوباره روشن کنید.

 

#3370*

 

با این کد به حالت EFR میرین که باعث میشه از حداکثر کیفیت صدای گوشی استفاده کنین ولی در عوض مصرف باتری زیاد میشه.

 

#3370# 
حالت 
EFR رو غیرفعال میکنه

 

#4720#* 
گوشی رو در حالت کیفیت صدای پائین قرار میده و در عوض مصرف باطری شما درحدود 30 درصد کم میشه

 

 

                                                        http://8pic.ir/images/rqp5fvesm0efcva03ml.gif 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:کدهای مخفی گوشیهای سامسونگ و نوکیا,
ارسال توسط حسین

 اسکایپ (Skype)‏ یک نرم‌افزار کاربردی است که به کاربر اجازه می‌دهد به وسیله صدا روی پروتکل اینترنت با دیگران تماس تلفنی برقرار کنند. تماس تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ کاملاً رایگان است ولی برای تماس با تلفن ثابت و تلفن موبایل نیاز به خرید اعتبار می‌باشد. همچنین این برنامه امکانات مختلف دیگری مانند پیام‌رسان فوری، انتقال فایل، ویدیو کنفرانس و پست صوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

                   دانلود نرم افزار اسکایپ ( تماس اینترنتی رایگان ) + توضیحات و تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین

اگر می خواهید که سایت شما چسبناک باشد، یعنی بازدیدکنندگان آن، مجددا به آن مراجعه کنند، باید استراتژی مشخصی داشته باشید.شما باید بدانید که ماهیت سایت شما، به چه چیزی برای جذب دوباره بازدید کننده ، نیاز دارد.

بدون در نظر گرفتن اینکه شما با سایت خود چه می کنید، شما به محتوی مناسب و متغیر که برای بازدید کننده سایت شما مهم است، نیاز دارید. محتوای سایت باید زمان بندی شده، متناسب و هماهنگ با تم سایت شما باشد. و چیزی با ارزش به بازدید کننده ارائه کند. برخی از استراتژی ها در زیر آورده شده اند.

 

 

                                                                                



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین

1.نوشتن لیستی از ابزارهای مورد استفاده: نوشتن لیستی از منابع نیزمند دو فاکتور هست: یکی زمان,و ودیگری دقت در نوشتن.در صورتی که بتوانید لیستی مناسب را بنویسید,می توانید این انتظار را داشته باشید که تعداد افراد زیاد تری به وبلاگ شما لینک دهند(مثلآ در دلیشز).به عبارت دیگر در صورتی که وبلاگ شما در حال رقابت با دیگر وبلاگ ها است,این فاکتور می تواند وبلاگ شما را از لحاظ ترافیک جلو بیانداز

2.استفاده کردن از عنواین و نکات: اینکه شما در وبلاگتان به نکاتی در هر موردی به صورت لیست وار استفاده کنید,خود می تواند باعث افزایش میزان بازدید کننده ی وبلاگتان شود.چون خواندن لیستی از عنواین به آنها کمک می کند که در یک نگاه به اطلاعات جالبی که ممکن هست برای آنها نیز جالب باشد برسند.به عبارت دیگر این لیست برای بازدید کنندگان همیشه جالب و مفید هست و به سرعت باعث افزایش تعداد نظرات در آن پست می شود. نمونه های زیادی از وبلاگ ها هستند که این نکته را رعایت کرده اند و بیشتر آنها جزو وبلاگ های موفق محسوب می شوند

 

                                                             



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین

محل زندگی اینترنت

 

 

 

http://8pic.ir/images/rqp5fvesm0efcva03ml.gif



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:محل زندگی اینترنت,
ارسال توسط حسین
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد